lørdag 31. oktober 2009

Uke 44 : )

Jo, i uke 44 har jeg blitt ferdig med den firkanta brikken jeg har laga : ) Fornøyd : )

Jeg har laga kort. Bursdagskort til Kristin som blir 13 på mandag 2. nov : ) + noen flere. (Kommer bilder)


Jeg har vært på skolen som vanlig. Håper jeg har hatt siste gang med tegning i Kunst og Håndverk. I neste uke begynner vi med "Å sette bo". Vi skal late som vi er voksne og kjøpe hus, skrive cv-er, søknader osv. Vi skal jobbe i grupper på to, håper jeg ikke kommer på gruppe med noen jeg ikke vil være på gruppe med.


På torsdag skal vi (hele 10. trinn) til Oslo : ) Gleder meg : ) Vi skal på museum og vi får myyye fritid. På kvelden skal vi se Peer Gynt-teater. Vi kommer ikke til å være hjemme før 12-tiden så vi får avspasering på fredag <3>


Og, forresten så fant jeg igjen cd-en med bilder fra da jeg og Anna-Olave var i Jontunheimen i 2006. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder : )


Utsikt fra Besseggen : )


Meg : )

Meg og Anna-Olave : )
Gjende :)


Meg og Anna-Olave : )

Nå lager jeg en sånn cd-cover greie :) Legger ut bilde senere:)

-Hevk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar