torsdag 15. oktober 2009

Skola : )

Det er lenge siden jeg har skrevet her nå. Men nå har vi heldigvis fått internett hos mor og : )

Ja, på skola i dag hadde vi språk (spansk) i første økt, jeg, Silje og Vilde skal ha framlegg på tirsdag og vi har bare fått gjort bitte litt. Og i tillegg var ikke Silje på skola i dag : ( Så jeg og Vilde fikk ikke gjort noe, siden det er Silje som har det bitte lille som vi skrev på tirsdag.

I andre økt hadde vi matte. Vi fikk jobbe med arbeidsplanen, siden Jim (læreren) skulle på møte : ) Vi har om "geometri og beregninger" og jeg skjønte det faktisk : )

I tredje økt hadde vi naturfag. Da satt jeg å så på at Thi limte sammen nøkkelringene hu driver å lager : ) : ) Hu er driit flink til å tegne : )

I fjerde økt hadde vi klassetime. Og vi skulle plukke søppel, uten hansker! Det er jo egentlig ikke så farlig å plukke søppel uten hansker, siden det finnes såpe og vann. Så da går det ann å vaske seg xD

Nå ligger katten på fanget mitt å høres ut som en traktor så jeg tror hu koser seg : ) Etterpå skal jeg møte Thi, så skal vi laminere de nøkkelringene hu lager :) Etter det skal jeg hekle litt og sitte på pc'en, og så tror jeg at jeg skal gjøre litt lekser. Norsk, naturfag og samfunnsfag. Og matte (L)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar