mandag 19. oktober 2009

Skola :)

I dag var jeg på skolen, som vanlig :P Vi hadde gym, norsk og engelsk.

I gymmen hadde vi turn. Da hadde vi vikar, så gymmen var ikke så hard :)

Norsken var ganske kjedelig.. som vanlig:P Vi bare satt å hørte på at lærere snakka om Henrik Ibsen og Peer (Grynt xD) :P

Og i engelsken hadde vi om yrker, siden vi skal ha framlegg i uke 46 :)

I matfri, eller storefri om du vil, hørte jeg en kjempe bra sang :) Det er bare en dum ting ved å høre en bra sang uten å vite hva den heter : nemlig og ikke kunne finne den når man vil laste den ned :P Jeg fant den til slutt da xD

Jay Sean ft. Lil Wayne - Down (L)
Nå tenkte jeg at jeg skulle se film eller gjøre lekser :) Eller begge.. :P
Bare dumt at jeg ikke kan høre musikk samtidig :)

- Hevk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar